Ahad, 20 Disember 2009

Pengakhiran Tahun 2009

Salam satu malaysia rakan2 cendawan.

Beberapa minggu lagi berakhirlah tahun 2009. maka pelbagai perkara akan kita tinggal kan. dan pelbagai perkara juga akan kita mulakan termasuklah meningkatkan usaha dalam merencana kan program penanaman cendawan.

dua tahun sudah fikri agro ditubuhkan. pelbagai halangan dan dugaan terpaksa dilalui. hajat untuk membina ladang yg lebih besar sikit masih belum terlaksana. masih lagi dengan kawasan yg kecil. masih lagi dengan jumlah beg media 800 ke 1000.

agak2nya dapat atau tak aku mengubah fikri agro menjadi lebih besar. pening aku memikirkannya. x tahu mana lagi nak diadu. x tahu dah mana lagi nak di bawa. mencari modal sepanjang tahun. tapi masih x berjaya. ader kawasan modal pula x der.

aku harap jika ada rakan yg membaca keratan ini berikanlah pandangan bagaimana hendak aku lakukan agar dapat aku atasi masalah ini.

sekalung ucapan terima kasih kepada yg sudi membantu dan salam maal hijrah kepada semua rakan cendawan.

selamat datang 2010

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam tuan, saya fairul nizan, dari taman melati... sangat berminat didalam industri cendawan. ingin belajar dari saudara... hadap sudi menjadi mentor. Mencari modal menjadi halangan, mungkin cara dan teknik perlu dicari. Mungkin pada tuan ada kelebihan yang orang lain tidak ada, dan orang lain ada apa yang tuan tidak ada. sekadar berkongsi pandangan. harap dapat berjumpa, ym = fairul_nizan@yahoo.com